Palacsere Program
Felelős gyártóként fontos számunkra vásárlóink elégedettségén túl a környezetvédelem is. Ezért indítottuk útjára Terrán tetőcserepet vásárló partnereink számára a Palacsere programunkat.
Tetőt egy életre szólóan választunk, így fontos a minőségi termékválasztás, de fontos az is, hogy a héjazat jól illeszkedjen az adott környezetbe, tájegységbe, feleljen meg a Kárpát-medence éghajlati viszonyainak, és nem utolsó sorban legyen környezetbarát. Ezért idén elindítottuk Palacsere Programunkat, amit azoknak a családoknak ajánlunk, akik környezetszennyező, bitumen alapanyagú zsindely vagy azbeszt alapanyagú palatetőjük cseréjét tervezik, de még nem találták meg az egyszerű, gyors és költséghatékony megoldást.
A palatető amortizációs ideje anyagtípustól, termékfajtától, környezeti hatásoktól függően 20-30 év szakértőink szerint, így a cseréje több mint aktuális napjainkban. A másik jelentős probléma a palatetők bontása. Ennek oka, hogy a szállítást csak speciális szaktudással rendelkező cégek végezhetik, mivel a bontásból származó törmelék veszélyes hulladéknak minősül.
A Terrán erre nyújt megoldást a piaci árnál lényegesen kedvezőbb feltételekkel a Palacsere Programjával. Cégünk a szolgáltatás során veszélyes hulladék kezeléssel és ártalmatlanítással foglalkozó céggel együttműködve biztosítja a felújítás során keletkező veszélyes-hulladékok elszállítását.
A programban érintett veszélyes hulladékok:
- EWC 17 06 05 – azbeszttartalmú pala (síkpala és hullámpala)
- EWC 17 06 03 – bitumenes tetőlemez
Jelen tájékoztatóval szeretnénk megismertetni, milyen módon tudja igénybe venni a hulladék begyűjtési és kezelési szolgáltatást. Nincs más dolga, mint a következők szerint eljárni:
1. Válassza ki a Terrán cserepét!
Válassza a legmodernebb gyártástechnológiával készülő hazai Terrán tetőcserepek valamelyikét, hogy esztétikus, viharálló héjazat védje otthonát. Választékunkról a www.terranteto.hu weboldalon vagy az építőanyag-kereskedésekben tájékozódhat.
A tetőidomhoz műszakilag legmegfelelőbb cseréptípus kiválasztásához, a pontos anyagszükséglet meghatározásához vegye igénybe Terrán Területi képviselő kollégánk segítségét! Az Önhöz legközelebbi területi képviselő kollégánk elérhetőségét weboldalunkon találja vagy hívja információs vonalunkat a +36-69/569-950-es számon.
2. Terrán tetőcserép megrendelés, veszélyes-hulladék gyűjtőzsák (BIGBAG) igénylés:
Rendelje meg a kiválasztott Terrán tetőcserepet és a szükséges mennyiségű, UN minősítésű veszélyes-hulladék gyűjtőzsákot a programban részt vevő Terrán Márkakereskedőtől. Nem tudja mennyi zsákra lesz szüksége? Nem tudja melyik Márkakereskedőhöz forduljon? Területi képviselő kollégánk segít Önnek!
3. A veszélyes anyag elszállításának megrendelése:
A szolgáltatás igénybevétele során, a Terrán Kft. közvetítőként vesz részt, vagyis a hulladék-ártalmatlanító cég szolgáltatásait és kedvezményes díjait közvetíti vásárlói és partnerei felé. A szolgáltatás megrendelése és a díjfizetés közvetlenül a hulladékártalmatlanító cég felé történik.
A kedvezményes hulladék szállítási díjak igénybevételének feltétele, hogy a megrendelőnél a Terrán Kft. által gyártott tetőfedő anyagok kerülnek beépítésre, melyet a vásárláskor kapott számlával kell igazolni. Amennyiben ez nem teljesül, abban az esetben a Terrán Kft. jogosult a kedvezményes kezelési díjon felül 45 Ft/kg + ÁFA (bruttó 57,15 Ft/kg) díjat kiszámlázni a vásárlónak az elszállított veszélyes hulladék mennyisége után.
Töltse le a megrendelőlapot az alábbi weboldalról: www.designkft.hu/megrendeles. Amennyiben a kitöltéshez segítségre van szüksége, területi képviselő kollégáink készséggel segítenek Önnek.
Küldje el a hiánytalanul kitöltött megrendelő lapot a hulladék-kezelő partnerünk (Design Kft.) e-mail címére: vagy a +36-76/483-197-es telefax számára. Amennyiben nem rendelkezik internet eléréssel, kérje a Terrán területi képviselő segítségét a megrendelőlap beszerzéséhez.
4. A hulladék elhelyezése:
A hulladékká vált pala tetőelemeket helyezze a zsákba (BIGBAG), úgy hogy minél több férjen bele, ügyelve arra, hogy az elemek ne szakíthassák ki a zsákot. Kérjük, hogy csakis a kapott UN minősített zsákokat használja, ellenkező esetben nem tudjuk a szállítást teljesíteni! Az UN minősített zsákokat raklapra kell helyezni, célszerűen még a hulladékkal való megrakodás előtt.
Amennyiben hullámpala hulladékkal rendelkezik, azokat tegye raklapra, helyezze egymásra, és fóliázza le! A raklapokat minden esetben a tehergépkocsi számára könnyen megközelíthető, szilárd burkolattal rendelkező helyre tegye! A raklapokat a megrendelőnek kell biztosítania.
Kérjük a hulladékot szelektíven gyűjteni és csomagolni! A hullámpala és a bitumenes zsindely/hullámlemez egymással és más hulladékkal nem keverhető. Ellenkező esetben a hulladék szállítását végző partnerünk a hulladékot nem köteles átvenni.
Emelőhátfalas autóval történő szállítás esetén a munkaterületnek sima, szilárd burkolatú felületnek kell lennie, ahová a gépjármű vezetője le tudja engedni az emelőhátfalat, és egy kézi békaemelővel a raklapokat rá tudja húzni az emelőhátfalra.
Amennyiben nincs megfelelő szilárd felület, úgy önrakodós autóval történik a szállítás. Ebben az esetben az autónak kb. 3-4 méterre meg kell tudnia közelítenie a raklapokat vagy BIGBAG zsákokat. Amennyiben a tehergépkocsi a hulladékot – a fentieknek nem megfelelő körülmények miatt – nem tudja elszállítani, a megrendelő a kiszállási díjat köteles a szállítónak megtéríteni. Az újbóli kiszállás 18.800 Ft + ÁFA (bruttó 23.876 Ft) díj megfizetése után lehetséges.
5. Előleg megküldése:
A megrendelőlap beérkezését követően hulladék-kezelő partnerünk közvetlenül Önnek küld díjbekérőt, az Ön által megadott email (vagy postai) címre, a becsült szolgáltatási díj
50%-ának összegében. Kérjük, a díjbekérő bruttó összegét banki átutalással küldje meg a díjbekérőn szereplő bankszámlaszámra, melynek beérkezése után 3 munkanapon belül hulladékkezelő Partnerünk kiállítja és megküldi Önnek az előleg számlát.
6. Időpont-egyeztetés:
Az előleg beérkezésétől számított 10 munkanapon belül a megrendelőn az Ön által megadott e-mail címen vagy telefonszámon hulladékkezelő Partnerünk munkatársai keresni fogják a szállítás időpontjának egyeztetése céljából. Kérjük, a leegyeztetett szállítási napon mindenképpen biztosítsa a hulladék elszállíthatóságát! A szállítást legkésőbb a szállítást megelőző munkanap 15 óráig lehet lemondani.
7. Fizetés:
A szállítás teljesítése után Ön postán fogja megkapni a hulladék kezelését igazoló „SZ” kísérőjegyet (lapot), valamint a végszámlát a hulladékkezelő partnerünktől, melyet 8 napon belül kell banki utalással teljesítenie a számlán szereplő bankszámlaszámra.
8. A dokumentumok megőrzése:
A hulladék kezelését igazoló „SZ” kísérőjegyet (lapot) a jogszabályokban előírt ideig, de minimum 10 évig meg kell őriznie, ezzel tudja igazolni a hatósági ellenőrzéskor, hogy a jogszabályoknak megfelelően járt el a veszélyes hulladék bontásakor.
A szolgáltatás kedvezményes díjai:
kiszállási díj: 18.800 Ft/alkalom + ÁFA (bruttó 23.876 Ft/alkalom) és kezelési díj:
- 113 Ft/kg hulladék + ÁFA (bruttó 143,51 Ft/kg) emelőhátfalas tgk. esetén (szilárd burkolatú út, raklap, stb.) vagy
- 123 Ft/kg hulladék + ÁFA (bruttó 156,21 Ft/kg) önrakodós tgk. esetén
a BIGBAG zsák a Terrán cseréppel együtt a helyszínre szállítva 6.200 Ft + ÁFA (bruttó 7.874 Ft/zsák).
9. Egyéb feltételek:
- Cégünk tetőcserép-vásárlással kapcsolatos általános szerződési feltételeit itt megtekintheti.
- A hulladékkezelő partnerünk általános szerződési feltételeit itt találja. Ennek elfogadása esetén lehet igénybe venni a hulladékkezelési szolgáltatást.
Szerződéssel, számlázással kapcsolatos kérdésekkel forduljon bizalommal munkatársainkhoz a következő telefonszámon: +36-30/399-2712
Köszönjük, hogy óvja környezete egészségét! Bízunk benne, hogy rövidesen Önt is partnereink között üdvözölhetjük!
Palacsere programunkról szóló tájékoztatónkat letöltheti innen.
Hasznos tippek Önnek!
Tudta, hogy Terrán tetőcserepet Életreszóló Garanciával is vásárolhat? A feltételekről itt tájékozodhat.
Tetőfelújítást tervez? A kivitelezésben is segítünk a Terrán Tetőspecialista programunkkal.