Garanciális ügyintézés
Garanciális igényének bejelentésére írásban nyílik lehetőség, amihez minden esetben csatolnia kell a vásárlásról szóló számlát, a szállítólevelet és a garancialevelet, vagy azok másolatát. A számla és a garancialevél hiányában a bejelentés nem lesz figyelembe véve.
A garancia keretében a Gyártó elsősorban a hibás termék kijavítását – amennyiben az nem lehetséges a kicserélését – vállalja, mely esetben a kijavítás költsége, illetve a cseretermék és a helyszínre szállítás költsége a Gyártót terheli. A Gyártó garanciális vállalása nem terjed ki a cserével kapcsolatosan felmerülő kivitelezői munkadíj és más járulékos költség megtérítésének kötelezettségére.
Felhívjuk figyelmét, hogy amennyiben az adatlapot nem megfelelően tölti ki, a garanciaérvényesítést nem tudjuk megkezdeni.
Reklamáció bejelentéséhez kérjük, adja meg az alábbi adatokat!
Amennyiben pótrendelést adna le, kérjük keresse fel az Önhöz legközelebbi márkakereskedőt!